Monday, October 17, 2016

Die Ontwikkeling Van Opleiding En Assesseringstrategieë - Die Ontwikkeling Van Opleidingsprogramme En Assesseringstrategieë

Die ontwikkeling van opleiding en assesseringstrategieë 'N opleidings - en assesseringstrategie (TAS) help jou om te beplan en te dokumenteer kernaspekte van jou program soos wat dit insluit, hoe die opleiding en assessering is georganiseer en wat betrokke sal wees. Die standaarde vir NVR Geregistreerde Training Organisasies 2011 staat: "Opleiding en assesseringstrategie beteken 'n raamwerk wat die leer vereistes en die onderrig, opleiding en assessering reëlings van 'n veearts kwalifikasie lei Dit is die dokument wat aan die vereistes van die leer makro-vlak beskryf. en assesseringsproses. " Wie moet die opleiding en assesseringstrategieë te lees? Die opleiding en assesseringstrategie is die RTO se aksieplan te lewer en 'n bepaalde kursus te evalueer. Daarom alle personeel wat betrokke is by die ontwerp, lewering, assessering en monitering van opleiding moet lees en hierdie dokument gebruik. Terwyl jou registrasie en regulerende liggaam mag spesifieke vereistes vir die struktuur en inhoud van die opleiding en assesseringstrategieë het, het jy nie skryf jou TAS vir die regulerende liggaam ouditeure! templates beskikbaar Terwyl templates bestaan ​​vir hierdie strategieë is daar geen regte of verkeerde manier om dit te ontwerp. Die goue reël is egter dat hulle 'n oplossing vir die opleiding wat aan die bedryf en werkplek relevant is en adresse betrokke werkplek behoeftes moet voorsien. Opleiding Pakket kwalifikasies reeds eenhede van bevoegdheid wat die uitkomste wat bereik moet word deur leerders te definieer en dit is jou verantwoordelikheid om hierdie te interpreteer in 'n gestruktureerde formele benadering tot die bereiking van die leeruitkomste in 'n kwaliteit proses. 'N Kursus aan die ander kant vereis dat die ontwerper van die strategie om die vereiste deur te werk met die kliënt om bepaalde werkplek bevoegdheidsvereistes spesifiseer uitkomste te definieer. Die oorkoepelende doel is egter om te verseker dat: Daar is 'n gestruktureerde benadering tot beplanning en lewering van opleiding en assessering Opleiding en assessering is om die bedryf en werkplek relevant en spreek relevante sake-behoeftes Daar is dokumentasie sodat almal wat nodig het om te weet, is duidelik oor hoe die program is om uit te voer, wat betrokke is Die regte materiaal en hulpbronne sal beskikbaar wees Konsekwent hoë gehalte lewering en assessering kan aan die kliënt verskaf word. Strukturering van die strategie Nie alle strategieë gaan dieselfde wees. Die opleiding en assesseringstrategie sal afhang van of jy die program uitgelijnd op basis van 'n volle kwalifikasie of 'n groep vaardighede (groep eenhede van bevoegdheid). Kliëntegroepe sal verskillende leerbehoeftes. Die operasionele vereistes van kliënte of veranderinge aan wetgewing of regulasie kan ook 'n invloed op jou strategie. Die strategie sal ook afhang van die aansoek en funksies dit sal gebruik word vir. Wil jy dalk die strategie te gebruik as 'n projek-beplanning hulpmiddel vir 'n eenmalige program vir 'n onderneming. In hierdie geval is dit kan die volgende insluit besonderhede van die projek mylpale en tydlyne en sub-projekte soos hulpbronontwikkeling. Of wil jy dalk die strategie om 'n kommunikasie-instrument, wat die proses, personeel, weergawe beheer prosedures en validering aktiwiteite opsomming vir 'n program wat gereeld hardloop vir voltydse studente, langs die baan wees. Dit kan nuttig wees om te dink aan dit as 'n dokument aan die program te verduidelik aan 'n nuwe afrigter wees. Tipies van 'n opleiding en assesseringstrategie sluit afdelings uit die volgende: Die kwalifikasie en - naam Program naam, indien dit verskil van kwalifikasie naam Program doelwitte en uitkomste Die eienskappe van 'n kliënt of teikengroep Doel van die opleiding en assessering Relevante eenhede van bevoegdheid (kern - en elektiewe) Duur van die program Enige spesifieke toelatingsvereistes (kan insluit ouderdom, pre en / of medevereistes) Opsomming van die reëls vir verpakking eenhede (vir 'n kwalifikasie) Leer en assessering paaie Struktuur en volgorde van die leer en assessering Modes, metodologieë en materiaal wat gebruik word vir opleiding en assessering Wat bevoeg is om opleiding en assessering in die program verskaf Kartering van afrigter en assessor professionele ervaring om eenhede van bevoegdheid ten opsigte van die program Ander hulpbron vereistes Taal geletterdheid en gesyferdheid oorwegings vir toelating tot en voltooiing van die program Waar leerders kan binnegaan en verlaat die program Prosesse vir bekragtiging en moderering van die gehalte van die opleiding en assessering Hoe bedryf konsultasie is gebruik in die ontwikkeling van die opleiding en assesseringstrategie Kartering van die eenhede van bevoegdheid om die assesseringsinstrumente. bedryf Konsultasie Die uitvoer bedryf konsultasie is uiters belangrik om te verseker dat die RTO se TAS leerders sal voorsien met die nodige kennis en vaardighede in die werkplek take te voltooi om die standaard wat vereis word in die werkplek. Voorlopige konsultasie. Die uitvoer van voorlopige konsultasie te help om die definisie van die kwalifikasie of opleidingsprogram. Voorlopige konsultasie sal help identifiseer onder andere: Die behoefte aan die strategyThe doel van die strategyThe vaardighede en kennis te bereik deur middel van die opleidingsprogram of qualificationHow die leerproses sal verskaf en kennis en vaardighede assessedCharacteristics van die leerders, insluitende opvoedkundige vlakke en leer needsAccessibility te werkplek hulpbronne (geleenthede vir die praktyk) Sekondêre konsultasie. Sekondêre konsultasie onderneem sodra die eerste konsep voltooi. Jy moet terugkeer na jou kliënt of die belanghebbendes in die bedryf wat deelgeneem het aan die voorlopige konsultasie ten einde te bevestig dat die voorgestelde TAS sal voldoen aan die behoeftes geïdentifiseer.


No comments:

Post a Comment