Sunday, October 2, 2016

Kan Jy Regtig 'N Bestaan Dag Trading Futures

Kan jy regtig 'n bestaan ​​Dag Trading Futures? Aspirant handelaars vra my dikwels of dit regtig moontlik om 'n bestaan ​​dag handel die termynmark. Die kort antwoord is ja. Hoe langer antwoord is, ja jy kan maak 'n lewende handel die termynmark maar jy moet konsekwent te doen 'n klomp dinge reg. Die meeste handelaars eenvoudig nog nie oor die nodige handel vaardigheid, dissipline, geduld, of realistiese houding teenoor langtermyn sukses te behaal in die markte. Dit beteken egter nie dat dit onmoontlik is. Jy hoef net te leer wat jy hoef te doen om 'n konsekwent winsgewende handelaar geword, en dan doen dit. Makliker gesê as gedaan, ek weet; maar, ek is die lewende bewys dat jy kan 'n lewende handel die termynmark, en ek persoonlik ken ander mense wat konsekwent geld te maak in die markte. So, kan dit gedoen word. My storie het uiteindelik gelei my af in die pad van die hulp van ander handelaars, so laat my gee u 'n paar waardevolle insig in wat dit neem om in staat wees om termynkontrakte handel vir 'n lewe ... Belangrik - Medium, 15000 + Mense sal lees Opvoedkundige artikel vandag, so ek sal dit baie waardeer as jy al Maak 'n ware antwoord hieronder die artikel en deel dit op Facebook en Twitter met mede-handelaars. Klik op die "Like" knoppie by te voeg / te deel dit op Facebook, post dit op Twitter, en natuurlik, deel jou terugvoer met my deur 'n koel kommentaar hieronder in hierdie artikel. Thanks alot vir jou hulp in hierdie lesse deel met ander. Hoeveel geld het jy nodig om 'n bestaan ​​te dag handel termynmark te maak? Die eerste ding wat jy nodig het as jy 'n lewende handel die termynmark te maak is genoeg aanvangskapitaal; As jy jonger as befonds jy sal moet aanvaar dat jy nie sal wees om 'n bestaan ​​uit handel termynmark enige tyd gou. Die presiese bedrag van besteebare geld wat jy sal nodig hê om handel voltydse sal verskillend vir almal wees. Maar oor die algemeen, as jy van plan op die doeltreffende bestuur van jou risiko op elke handel, sal jy 'n ordentlike bedrag geld nodig tot jou beskikking om 'n groot genoeg posisie grootte handel om genoeg geld te maak om jouself te ondersteun, terwyl op dieselfde nie waag te veel van jou rekening op enige een handel. Deeltydse handel vir ekstra inkomste is makliker om te bereik in die vroeë stadiums van jou handel loopbaan. Jy kan natuurlik nog handel en maak konsekwent geld elke maand, selfs as jy nie genoeg geld het om jou toelaat om net nog nie handel te dryf vir 'n lewe te hê. Maar in plaas van om druk op jouself 'n klomp geld baie vinnig te maak, fokus op die bou van 'n konsekwent winsgewende rekord en selfvertroue en die geld sal volg. Selfs al het jy 'n klomp geld om handel te dryf met, as jy nie fokus op die meganika van 'n suksesvolle handel, sal jy verloor ongeag. Toe ek begin handel, het ek begin klein, en as ek die goeie geword, ek genader mense vir geld te handel, ek opgebou my eie kapitaal en dan uitgegaan op my eie. Mense moet fokus daarop om goeie handelaars en nie fokus op hoeveel geld hulle handel, want laat ek jou vertel, as jy goed is, sal mense se geld te gooi by jou om handel te dryf vir hulle, en jy sal goed in die lang termyn (daar is fondse en private beleggers op soek na goeie handelaars om handel te dryf vir hulle nie, maar wat jy nodig het om goed te wees). My opregte raad in die vroeë stadiums van jou handel strewes is om na te streef na 'n deeltydse handelaar en 'n goeie een wees. Groot dinge sal volg vir jou in die toekoms as jy hierdie eerste deel reg kan kry. So, ja, hoef jy 'n relatief groot bedrag geld om voltyds te handel en 'n speler, maar jy nog steeds in staat wees om 'n konsekwent winsgewende handelaar wees ongeag. As jy nie konsekwent wins op 'n klein of medium grootte handelsrekening jy dit ook nie sal maak op 'n groot rekening kan maak, op die ou end is dit net nulle. $ 100, $ 1000, $ 10000 per punt beteken niks, dit is alles dieselfde. Dag Trading Futures vir 'n lewe is die resultaat van doen 'n klomp dinge reg ... Handel voltydse gaan nie oor oor-analiseer en oor-handel, dit is oor die feit dat 'n "sniper"; om seker te maak alles is as "volmaak" as dit kan wees voor gevaar vir jou geld. Die kombinasie van hierdie hoë-beloning / lae-risiko "sniper" mentaliteit met 'n hoë-waarskynlikheid handel strategie is jou voorsprong in die mark. Fokus jou pogings op die handel hoër hoe minder hoër waarskynlikheid setups sal jy 'n baie beter perspektief op die markte te gee en sal die bedrag van die saak foute wat jy maak grootliks verminder. Die twee belangrikste komponente van sukses is nie onder-befonds en handel slegs 'n paar setups: • Leer en bemeester 'n werklik effektiewe termynmark handel strategie. • Nadat die leer en bemeestering van 'n doeltreffende handel strategie, ontwerp 'n tasbare en "werk" handel plan rondom dit. Verwys na hierdie verhandeling van plan elke dag en aanpas of werk dit as jy leer en te groei as 'n handelaar. • Teken jou ambagte in 'n handel tydskrif en begin om 'n bewese rekord. Dit is belangrik vir die behoud van jou verantwoording en help jou dissipline te handhaaf. • Identifiseer 'n logiese en aanvaarbare risiko bedrag vir elke handel wat jy neem, nie ooit meer waag as wat jy gemaklik met die verlies van 'n enkele handel is. Oefen behoorlike geldbestuur. • Moenie oor-handel. Doen alles wat in hierdie artikel sal jou help om nie te veel handel. Maar jy regtig daarvan bewus van hierdie groot handel fout wees. Die meeste nuwe handelaars handel te veel en in my mening is dit die nommer een rede waarom die meeste van hulle nie 'n lewe in die mark te maak. As jy behoorlik befonds, het 'n paar hoë waarskynlikheid setups bemeester, is konsekwent en perfek uitvoering van jou kant, volg jou handel plan, is die opname van jou ambagte, en nie oor-handel of oor-benutting, jy het 'n baie goeie kans op uiteindelik die maak van 'n lewe uit die mark. Die truuk is dat jy al hierdie dinge reg moet doen. Jy kan nie net doen een, wat jy hoef te wees op die top van jou spel al die tyd om 'n lewe as 'n handelaar te maak; dit is nie maklik of vinnig ryk. Leer om handel te dryf van 'n suksesvolle handelaar kan jou help om jou doelwitte te bereik vinniger te bereik ... Net soos enige ander beroep of vaardigheid in die lewe, is dit makliker om te leer uit 'n mentor. Leer om handel te dryf van 'n geskoolde handel mentor is onseker die mees doeltreffende en effektiewe manier om jou handel doelwitte te bereik. (Nee dit is nie 'n bemarking veld lol, ek ernstige, moet jy jouself op te voed en rondom ander met dieselfde doelwitte, wat die hele redes het ek begin my handel gemeenskap in die eerste plek, dit wil sê, om idees te deel, om wees om ander handelaars wat soortgelyke doelwitte en om my eie leer reis voort te sit). Vir byna 2 jaar het ek al my tegniese strategieë handel met die publiek gedeel in my handel kursus en lede van die gemeenskap. Ek bied aspirant handelaars met die nodige stukke van die legkaart, maar dit is aan hulle gedoen om hulle almal saam te stel, ek kan dit nie vir jou doen. Daar is baie "menslike" elemente om handel wat veel moeite van jou kant om te bemeester sal benodig. As jy die tegniese aspekte wat ek leer saam met die menslike elemente kan bemeester, handel vir 'n lewe is 'n realistiese haalbare doelwit vir jou.


No comments:

Post a Comment